Site Graphic >
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنچه از مالت رفت و تو را پند آموخت ، از دستت نشد و نسوخت . [نهج البلاغه]
هنر در دستان ما The art is in our hands
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||
نسل جدید یو اس بی به شکل های مختلف

Actor28 :: دوشنبه 86/9/19 ساعت 9:9 عصر


نوشته های دیگران()

محبوبترین و پر طرفدارترین لینکها در Popurls.com

Actor28 :: دوشنبه 86/9/19 ساعت 9:9 عصر

Popurls سایت ، همانطور که از نامش نیز پیداست (سایتهای دوست داشتنی) پر مخاطبترین لینکها را در اختیار شما می گذارد و باعث می شود تا در وقت صرفه جویی شود.پس شما می توانید در مدت زمان کمتری بیشترین اطلاعات را دریافت کنید.Popurls به تمام سایتهای دوست داشتنی و مورد علاقه مردم سر می زند و لینک بهترین مطالب را به شما نشان می دهد.منابع این سایت عبارتند از:

1-      محبوبترین  لینکهای سایتهایی چون Digg, Reddit, Del.icio.us, Fark, Furl و ...

2-      پر بیننده ترین عکسهای Flickr

3-      محبوبترین فیلمهای Youtube, Ifilm, Videosift, Video.AOL

4-      اخبار Newswin, Yahoo, Propeller, Google و ...

5-      فایلهای صوتی پرطرفدار از سایت معروف Odeo

6-      Twitter هم فراموش نشده !

و لینکهای محبوب بسیاری از سایتهای دیگر چون Stumbleupon، که بسیار ارزشمندند.  

البته امروز متوجه شدم که سایتی در حال راه اندازیست که تنها در زمینه عکس فعالیت میکند و لینک پر بیننده ترین عکسها را از مطرح ترین سایتهای مربوط به عکس، نمایش می دهد.مطمئنا مطلبی در این مورد خواهم نوشت و سایت را به شما نیز معرفی می کنم.


نوشته های دیگران()

تصویری زیبا از یک بانوی سوارکار اصفهانی

Actor28 :: دوشنبه 86/9/19 ساعت 9:9 عصر

بانوی اسب سوار

ببینید و احساس خود را اگر دوست داشتید بیان فرمایید.


نوشته های دیگران()

هشت موضوع شگفت انگیز از زندگی آلبرت آینِشتاین

Actor28 :: دوشنبه 86/9/19 ساعت 9:9 عصر

هشت موضوع شگفت انگیز از زندگی آلبرت انیشتن، که شما هیچ گاه آنان را نمی دانستید. بله،همگی ما می دانیم که انیشتن این فرمول[e=mc2] را کشف کرد. اما واقعیت آن است که چیز های کمی در مورد زندگی خصوصی اش می دانیم،خودتان را بااین هشت مورد،شگفت زده کنید!

1-اوبا سر بزرگ متولد شد
وقتی انیشتن به دنیا آمد او خیلی چاق بود و سرش خیلی بزرگ تا آنجایی که مادر وی تصور می کرد، فرزندش ناقص است،اما او بعد از چند ماه سر و بدن او به اندازه های طبیعی بازگشت.

2-حافظه اش به خوبی آنچه تصور می شود، نبود
مطمئنا انیشتن می توانسته کتابهای مملو از فرمول و قوانین را حفظ کند،اما برای به یاد آوری چیز های معمولی واقعا حافظه ضعیفی داشته  است. او یکی از بدترین اشخاص در به یاد آوردن سالروز تولد عزیزان بود و عذر و بهانه اش برای این فراموشکاری، مختص دانستن آن [تولد ]برای بچه های کوچک بود.

3-او ازداستانهای علمی-تخیلی متنفر بود
انیشتن از داستانهای تخیلی بیزار بود. زیرا که احساس می کرد ،آنها باعث تغییر درک عامه مردم ازعلم می شوند و در عوض به آنها توهم باطلی از چیز هایی که حقیقتا نمی توانند اتفاق بیفتند میدهد.

به بیان او "من هرگزدر مورد آینده فکر نمی کنم،زیراکه آن به زودی می آید. به این دلیل او احساس می کرد کسانی که بطور مثال بشقاب پرنده ها را می بینّند باید تجربه هایشان را برای خود نگه دارند.

4-او در آزمون ورودی دانشگاه اش رد شد
درسال 1895 در سن 17 سالگی،انیشتن که قطعا یکی از بزرگترین نوابغی است،که تا کنون متولد شده،در آزمون ورودی دانشگاه فدرال پلی تکنیک سوییس رد شد.

در واقع او بخش علوم وریاضیات را پشت سر گذاشت ولی در بخش های باقیمانده، مثل تاریخ و جغرافی رد شد.وقتی که بعدها از او در این رابطه سوال شد؛او گفت:آنها بی نهایت کسل کننده بودند، و او تمایلی برای پاسخ دادن به این سوالات را در خود آحساس نمی کرد.

5-انیشتن علاقه ای به پوشیدن جوراب نداشت
انیشتن در سنین جوانی یافته بود که شصت پا باعث ایجاد سوراخ در جوراب می شود.سپس تصمیم گرفت که دیگر جوراب به پا نکند و این عادت تا زمان مرگش ادامه داشت.

علاوه بر این او هرگز برای خوشایند و عدم خوشایند دیگران لباس نمی پوشید، او عقیده داشت یا مردم اورا می شناسند و یا نمی شناسند.پس این مورد قبول واقع شدن[آن هم از روی پوشش] چه اهمیتی میتواند داشته باشد؟

6-او فقط یکبار رانندگی کرد
انیشتن برای رفتن به سخنرانی ها و تدریس در دانشگاه، از راننده مورد اطمینان اش کمک می گرفت. راننده وی نه تنها ماشین اورا هدایت می کرد، بلکه همیشه در طول سخنرانی ها در میان،شنوندگان حضور داشت.

انیشتن، سخنرانی مخصوص به خود را انجام می داد و بیشتر اوقات راننده اش، بطور دقیقی آنها را حفظ می کرد.

یک روز انیشتن در حالی که در راه دانشگاه بود، باصدای بلند در ماشین پرسید:چه کسی احساس خستگی می کند؟
راننده اش پیشنهاد داد که آنها جایشان را عوض کنند و او جای انیشتن سخنرانی کند،سپس انیشتن بعنوان راننده او را به خانه بازگرداند.

عدم شباهت آنها مسئله خاصی نبود.انیشتن تنها در یک دانشگاه استاد بود، و در دانشگاهی که وقتی برای سخنرانی داشت، کسی او را نمی شناخت و طبعا نمی توانست او را از راننده اصلی تمییز دهد.

او قبول کرد، اماکمی تردید در مورد اینکه اگر پس از سخنرانی سوالات سختی از راننده اش پرسیده شود، او چه پاسخی خواهد داد، در درونش داشت.

به هر حال سخنرانی به نحوی عالی انجام شد، ولی تصور انیشتن درست از آب در آمد.دانشجویان در پایان سخنرانی انیتشن جعلی شروع به مطرح کردن سوالات خود کردند.

در این حین راننده باهوش گفت "سوالات بقدری ساده هستند که حتی راننده من نیز می تواند به آنها پاسخ گوید"سپس انیشتن از میان حضار برخواست وبه راحتی به سوالات پاسخ داد،به حدی که باعث شگفتی حضار شد.

7-الهام گر او یک قطب نما بود
انیشتن در سنین نوجوانی یک قطب نمابه عنوان هدیه تولد از پدرش دریافت کرده بود.
وقتی که او طرز کار قطب نما را مشاهده می نمود، سعی می کرد طرز کار آن را درک کند. او بعد از انجام این کار بسیار شگفت زده شد.بنابر این تصمیم گرفت علت نیروهای مختلف در طبیعت را درک کند.

8-راز نهفته در نبوغ او
بعد از مرگ انیشتن در 1955 مغز او توسط توماس تولتز هاروی برای تحقیقات برداشته شد.
اما اینکار بصورت غیر قانونی انجام شد.بعدها پسر انیشتن به او اجازه تحقیقات در مورد هوش فوق العاده پدرش را داد.
هاروی تکه هایی از مغز انیشتن را برای دانشمندان مختلف در سراسر جهان فرستاد. از این مطالعات دریافت می شود که مغز انیشتن در مقایسه با میانگین متوسط انسانها،مقدار بسیار زیادی سلولهای گلیال که مسئول ساخت اطلاعات هستند داشته است.همچنین مغز انیشتن مقدار کمی چین خوردگی حقیقی موسوم به شیار سیلویوس داشته، که این مسئله امکان ارتباط آسان تر سلولهای عصبی را بایکدیگر فراهم می سازد.

علاوه بر اینها مغز او دارای تراکم و چگالی زیادی بوده است و همینطور قطعه آهیانه پایینی دارای توانایی همکاری بیشتر با بخش تجزیه و تحلیل ریاضیات است.

نوشته های دیگران()

شایع‌ترین حملات اینترنتی علیه کاربران ایرانی در ماه اکتبر ?????

Actor28 :: شنبه 86/9/17 ساعت 3:59 عصر

طی ماه گذشته میلادی، تروژان‌ها و آگهی افزارها با تشکیل بیش از نیمی از کل بدافزارهای فعال، شایع‌ترین و مهمترین تهدید علیه امنیت رایانه‌ها معرفی شدند.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از ایرنا، ? panda securityبا انتشار گزارشی در خصوص وضعیت جهانی امنیت اطلاعات، شایع‌ترین بدافزارهای فعال در ماه گذشته میلادی را در اغلب کشورهای جهان و از جمله جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد.
بر اساس این گزارش تروژان مشهور ? Downloader.MDWبا ایجاد ? ??درصد از کل آلودگی‌های رایانه‌ای در کشور عنوان مهمترین و شایع‌ترین کد مخرب رایانه‌ای در ایران را به خود اختصاص داده است. کامپیوتر و اینترنت
این تروژان که در چند ماه اخیر مهمترین بدافزار ردیابی شده در سراسر جهان نیز بوده است عمدتا حتی علی رغم وجود نرم افزارهای امنیتی قادر است تبادل اطلاعاتی کاربر را از طریق اشغال بیش از حد پهنای باند با اختلال مواجه نموده و به شکل محسوسی از سرعت عملکرد سیستم بکاهد.
این تروژان با استفاده از فن‌آوری‌های پیشرفته خود را از دید بسیاری از برنامه‌های امنیتی مخفی نگاه می‌دارد و بهترین عامل انتشار آن، عدم ترمیم حفره‌های امنیتی موجود در سیستم‌های عامل و برنامه‌های کاربری است.
علاوه بر این عامل مهم دیگر در پراکندگی سریع ? Downloader.MDWضعیف شدن قدرت برنامه‌های حفاظتی توسط تاثیر سایر ویروس‌ها و بدافزارهای نفوذی در سیستم‌های رایانه‌ای می‌باشد.
تروژان ? QHost.FPنرم افزار مخرب دیگری است که با ایجاد ده درصد از کل تهدیدهای امنیتی علیه کاربران ایرانی اینترنت، در رتبه دوم شایع‌ترین بدافزارهای ماه اکتبر قرار گرفته است.
این کد خطرناک که در واقع گونه جدیدی از خانواده تروژان‌های ?QHost است حاصل یک تغییر جزیی در فایل سیستمی ? Hostsویندوز می‌باشد که برای تبدیل آدرس‌های ? IPبه عناوین مرتبط آنها، قبل از سرویس‌های مهمی مانند ? WINSیا ? DNSتوسط سیستم عامل بررسی می‌شود.
عدم دسترسی کاربر به بسیاری از پایگاه‌ها و صفحات وب و نیز اختلال در فعالیت‌های امنیتی سیستم از مهمترین آثار تخریبی ? QHost.FPمحسوب می‌شود.

 نصب کنید البته با آپدیت  Mcafee برای مقابله با این تروجان آنتی ویروس مکافی


نوشته های دیگران()

ساده ترین روش ساخت کتاب الکترونیکی

Actor28 :: شنبه 86/9/17 ساعت 3:59 عصر

در اینجا می خواهیم ساده ترین روش تهیه و ساخت یک کتاب الکترونیکی ( PDF ) بدون هیچ برنامه اضافی در سیستم را بررسی کنیم ، امیدوارم این روش ساده قدمی برای به وجود آمدن کتابهای الکترونیکی بیشتر و بهتر و مفیدتر باشد .
اولین قدم، بوجود آوردن فایلی از متن کتاب در برنامه های ویرایش متن نظیر Word Pad یا Microsoft Word است. توجه شود Word Pad و Word برنامه هایی هستند که در تمام سیستم ها موجود است .
قدم دوم، تبدیل فایل متن با فرمت doc یا هر فرمت دیگری به فرمت PDF که فرمت معمول کتاب های الکترونیکی است ، برای این کار از سایت شرکت Adobe مبتکر برنامه Acrobat و کتابهای الکترونیکی استفاده می کنیم ، در مرورگر صفحه http://createpdf.adobe.com باز می کنیم ، برای استفاده از خدمات رایگان این سایت گزینه ی try it for free را انتخاب و در صفحه بعد کشور را انتخاب می کنیم ، صفحه بعدی فرم ثبت نام سایت است که در آن e-mail وارد شده به عنوان usar name در نظر گرفته خواهد شد . بعد از پر کردن فورم ثبت نام به صفحه بعدی انتقال یافته و در آن Convert a file را انتخاب می کنیمکامپیوتر و اینترنت

 . در انتهای این صفحه گزینه ی ...I accept را انتخاب می کنیم ، در صفحه بعد دوباره Convert a file را انتخاب می کنیم ، اینبار پنجره جدیدی باز می شود ، از گزینه Browse فایل مورد نظر برای تبدیل را انتخاب می کنیم و Continue را انتخاب می کنیم ، در صفحه بعد از انتخاب Optimization Setting گزینه ی eBook را انتخاب می کنیم و از انتخاب Delivery Method گزینه ی Wait for PDF conversion browser را انتخاب می کنیم ، سپس دکمه Create PDF . حالا بعد از چند ثانیه PDF شما حاضر است ، برای مشاهده !View PDFرا انتخاب کنید .


نوشته های دیگران()

مشخصات کامپیوتر خود را ببینید...

Actor28 :: شنبه 86/9/17 ساعت 3:59 عصر

گاهی اوقات اتفاق می افتد که شما به دلایل مختلفی نیاز به دانستن اطلاعاتی راجع به سیستمتان دارید. کامپیوتر و اینترنت
در این مواقع داشتن یک مرجع به سیستمتان دارید. در این مواقع داشتن یک مرجع نسبتا کامل براحتی قابل دسترسی باشد موهبت است.

ما روشی برای دسترسی به این منبع را به شما ارائه می دهیم . کافی است گزینه Run از منوی start را اجرا کرده و در قسمت Open عبارت Msinfo32 را وارد کنید . پنجره ای در برابرتان ظاهر می شود که شامل بخشهای مختلفی است . اطلاعات کاملی از خلاصه سیستم شما از قبیل نوع پردازنده و میزان حافظه و ... تا اطلاعات کاملی درباره هر کدام از پورتهای سریال موازی و دهها مطلب دیگر.

نوشته های دیگران()

CCleaner 2.03.532

Actor28 :: شنبه 86/9/17 ساعت 3:29 عصر

Diner Dash 2
Join Flo as she returns from Nirvana to help four fellow restaurant owners defeat the greedy tycoon, Mr. Big. Seat customers, take orders, serve drinks, deliver food, and collect tips - expert scores earn you more decor upgrades! New quirky characters, challenges, powerups, and a surprise restaurant await you in this sequel to the original smash hit.
Crack and Keygen included.
On the crack make sure when you open it and click patch that you say yes to find the file and click on the dinerdash2 file.
I also included a keygen if the crack doesn"t work for you




                DOWNLOAD

نوشته های دیگران()

به ویستا نزدیکتر شوید!

Actor28 :: شنبه 86/9/17 ساعت 3:28 عصر

شاید شما هم یکی از دوست داران ویندوز ویستا باشید. این ویندوز بیشتر از نظر من یک تغییر ظاهر داشته نسبت به ویندوزهای دیگر تنها.(البته نه 100%) خیلی ها این ویندوز رو نصب کردن و از اون دارن استفاده می کنن، خیلی ها هم اصلا این ویندوز رو قبول ندارن و می گن ایول xp خودمون، اما دسته سوم می گن که دوست داریم این ویندوز رو تجربه کنیم ولی سخت افزارمون نمی کشه. خوب برای این دسته از کاربران شاید یکی، دوباری نرم افزارهای مختلف رو قرار داده باشم تا ظاهر ویندوز خودشون رو به ویندوز ویستا نزدیک کنند.(دارندگان ویندوز xp و 2003) اما این دفعه نسخه 8 نرم افزار Vista Transformation Pack رو برای شما معرفی می کنم که خیلی بیشتر به ویندوز ویستا نزدیک شده و تازه هم عرضه شده.


این نسخه از برنامه علاوه ر اینکه محیطی شبیه به Aero Glass رو به وجود می آره و کلا ویندوز شما رو به ویندوز ویستا تبدیل می کنه (xp و 2003) حالت Flip3D رو هم برای شما شبیه سازی می کنه که بسیار جالب هستش. قسمت های دیگر نظیر Sidebar، استارت و … نیز تغییر کرده و بسیار خوب و زیبا طراحی شده که پیشنهاد می کنم دانلودش کنید با حجم 27.5 مگابایت.

+ دانلود:  Transformation Pack 8 


نوشته های دیگران()

PDFها را آنلاین مشاهده کنید!

Actor28 :: شنبه 86/9/17 ساعت 3:28 عصر

شاید شما هم چندین بار در هر بار اتصال به اینترنت با فایل های pdf برخورد کرده باشید. این فایل ها ابتدا دانلود می شن و بعد با یک برنامه ای خوانده می شن.(منظور اینه که قالبا این طور مورد استفاده قرار می گیرن)

من قصد دارم دو تا سایت معرفی کنم که بدون نیاز به برنامه بتونین در هر جا فایل های pdf خود را به صورت آنلاین بخوانید.

اولیش Samurajdata هست که بسیار سبک و سریع عمل می کنه و نیاز به هیچ عضویتی نداره و فقط شما باید آدرس اینترنتی اون فایل رو بدین یا اینکه فایل رو از روی کامپیوتر آپلود کنین که این کار بسیار سریع صورت می گیره و گزینه های خوبی هم داره.

دومین سایت هم PDF Escape هست که کاملتر از قبلی هست و اطلاعات و جزئیات بیشتری برای شما به همراه می آره که باید یک عضویتی رو هم انجام بدید که رایگان هست تا مشخصات اصلیش دستتون بیاد.

خوب اینم پایان کار امروز ما. این چند روزه بد جور گرفتار بودم مگنه می نوشتم. یا حق


نوشته های دیگران()

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مگه میشه
خنده های تو
کاش مـی شــــــــــــــــد
آفتاب نگاهت
وقتی خورشید
تومثه یه آسمونی
به شما نمی رسم من
من می گم
اگه دستم برسه به آسمون
برای تو
دوستت خواهم داشت
جاودانه
بذار باور کنم
برگرد به زندگی من
خواب من
[همه عناوین(208)][عناوین آرشیوشده]

About Us!
هنر در دستان  ما          The art is in our hands
Actor28
ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد عرض می کنم.امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد استفاده ای شما قرار گیرد .نقطه نظرات خود را برای بهبود وبلاگ مطرح نمایید.متشکرم.دوستان عزیز در پایین صفحه فرم عضویت در وبلا گ گذاشته شده که می توانید عضو شوید.گزینه اول:نام شخصی گزینه دوم: نام کاربری گزینه سوم:ایمیل آدرس گزینه 4 و 5 تکرار پسورد که باید شش حرف باشد. فرم ایمیل به مدیر وبلاگ هم در وبلاگ گذاشته شده که می توانید از آن برای ارتباط با مدیر وبلا گ استفاده نمایید. با تشکر
Link to Us!

هنر در دستان  ما          The art is in our hands

Hit
مجوع بازدیدها: 128340 بازدید

امروز: 12 بازدید

دیروز: 46 بازدید

Day Links
عمو بهرام و دایی علی
جشنواره بین المللی فیلم فجر [2]
جشنواره بین المللی تئاتر فجر
خانه ای هنرمندان ایران [97]
خانه سینمای ایران
خانه سینماگران جوان
خبرگزاری سینما ایران
بزرگترین وبلاگ سینمایی ایران [141]
هنر و موسیقی [106]
پدر گرافیک ایران [17]
بهرام رادان [2]
سینما ما [5]
باشگاه خبرنگاران جوان [79]
تئاتر ما [1]
شبکه گرافیک ایران [40]
[آرشیو(44)]


Notes subjects


اشعار گوناگون[48] . دا نستنیها[45] . خانه وخانواده[34] . ترفندهای اینترنت و رایانه[12] . اخبار موسیقی و سینما[12] . بیو گرافی گوناگون[7] . از دل افروز ترین روز جهان، خاطره ای با من هست. به شما ارزانی : .

Archive


نوشته های آذر 1386
نوشته های دی 1386
نوشته های بهمن 1386
نوشته های اسفند 1386
نوشته های فروردین 1387
نوشته های بهمن 1387
نوشته های تیر 1388
نوشته های مهر 1388
نوشته های فروردین 1389
نوشته های خرداد 1389

links
سایت های دانشگاه های علوم پزشکی کشور
سایت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران
اولین شبکه طراحان گرافیک ایران
گروه گرافیک و چاپ عفراوی
انیمیشن
ایران کاریکاتور
سایت پرتو
مرکز بازار سنجی پارسیان
سا یت سینمای مستند ایران
بنیاد آفرینش های هنری نیاوران
مرکز اطلاعات هنرمندان ایران
سایت تخصصی سینمای ایران
انجمن موسیقی ایران
سایت ایرانیان فیلم
پا یگاه تاریخ و تمدن ایران
پایگاه اطلاع رسانی علوم ارتباطات ایران
مجموعه فرهنگی و هنری تهران
فرهنگ و هنر
انجمن تخصصی آریا تیمز
انیمیشن نظر
مجله رنگ
کارت تبریک
سایت رسمی سازمان تربیت بدنی
سایت رسمی کمیته ملی المپک
فدراسیون فوتبال ایران
پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه ها
سازمان سنجش آموزش کشور
سایت اطلاع رسانی آزمون دانشگاه آزاد اسلامی
دانشکده صدا وسیما
دانشگاه هنر
دانشگاه پیام نور
دانشگاه جامع علمی کاربردی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه تربیت معلم
نوین گرافیک
ایران انیمیشن
انیمیشن امروز
گرافیک کامپیوتری ایران
سایت اختصاصی استاد شکیبا
موزه هنرهای معاصر
شرکت فرهنگی و هنری دل آواز
وب سایت رسمی میدیا فرج نژاد
انجمن تخصصی بانوان

LOGO LISTS




In yahoo

یــــاهـو

کدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ

My music

Submit mail

 


ساعت فلش

تصویر روز

مجله تخصصی موسیقی - مجله موسیقی ایرانیان

www.shereno.com
نام کاربری :
کلمه عبور :
Powered By :JustPersian
فرم عضویت
نام شما :
نام کاربری :
ایمیل :
کلمه عبور :
تکرار کلمه عبور :
Powered By :JustPersian
نام کاربری :
ایمیل :
نام :
ایمیل :
متن پیام :
Powered By :JustPersian
< head >

مترجم سایت